10.5.11


Una carrera de cavalls!

Aquest cop la idea no ha sigut meva, però la vaig veure una vegada a la xarxa i em va encantar.
L'hem fet amb els nens i els ha agradat molt fer aquest taller.
Cal que disposeu de tres pinces de fusta (poden ser usades), una cartulina per fer el cos del cavall i el barret del genet, un tros de llana per la cua i rotuladors. Així de fàcil!

  I ara estic pensant que no sé què em passa que tinc com una mena d'obsessió per les pinces... ;-)


¡Una carrera de caballos!

Esta vez no ha sido una idea mía, pero la ví una vez en la red y me encantó.
Lo hemos hecho con los niños y les ha gustado mucho hacer este taller.
Solamente necesitáis tres pinzas de madera (pueden ser usadas), una cartulina para hacer el cuerpo del caballo y sombrero del jinete, un trozo de lana para la cola y rotuladores. Así de fácil!

Y ahora estaba pensando que no sé qué me pasa que tengo como una espécie de obsesión por las pinzas de madera... ;-)











"Los amigos son como los taxis,
cuando hay mal tiempo escasean."
Anónimo


14 comentaris:

  1. Que booooooo! facilet de fer i una diversió per a tots els petitons!!!!
    Petonets xoxo

    ResponElimina
  2. Estan molt simpàtics. Per aquí costa trobar pinces de fusta.

    Ara que ho dius, imagino que les pinces que vaig veure a Badalona també devien ser teves.

    ResponElimina
  3. molt divertit de fer per els nens i molt original. roser

    ResponElimina
  4. M'encanta. Els nens deuen disfrutar moltíssim!!!

    ResponElimina
  5. ooooohhhhh!!!! m'ha agradat molt. Els hi mostraré a les monitores de l'esplai.

    ResponElimina
  6. Són uns cavalls xulíssims!
    I lo de les pinces no sé pas perquè deus ser...
    Ptns!

    ResponElimina
  7. Ohh!! Qué caballos tan divertidos!!

    Y la frase muy acertada.

    ResponElimina
  8. Quins cavalls més divertits! segur que els nens s'ho han passat pipa!!! ets una artista del reciclatge.m'encanten els teus treballs.
    un petonet.
    Helena

    ResponElimina
  9. Això si que és enginy i imaginació, mai haguès pensat que unes agulles d'estendre la roba servissin per fer tantes coses divertides!!!

    ResponElimina
  10. Alícia, m'agradaría compartir el premi que m'han passat amb tú, crec que com es al blog versátil és ni que pintat per Collage de memòries. Una abraçada!

    ResponElimina
  11. pues entonces no son amigos...
    sí queda genial este proyecto. Me los tendré que apuntar todos para cuando sea mayor Tristan!
    un abrazo y espero que estás bien

    ResponElimina
  12. Hola Alicia: Acabo de visitar tu blog y no sólo me ha gustado mucho lo que has hecho con las pinzas sino tu blog y el detalle de poner frases muy bonitas. :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...