26.2.10

LABERINT DE CHENONCEAU · LABERINTO DE CHENONCEAU

······
Pàgina de 30xs30 cm., senzilla però clara. Vull donar importancia al paisatge espectacular d'arbres fotografiats mirant al cel. Fotografies preses el gener del 2006, passejant pel laberint del Chateau de Chenonceau (França). Preciós. Si voleu visitar aquest Castell, proper a París podeu clicar aquest enllaç.

Página 30x30 cm., sencilla pero clara. Quiero dar importancia al paisaje espectacular de árboles fotografiados mirando al cielo. Fotografias tomada en enero de 2006, paseando por el laberinto del Chateau de Chenonceau (Francia). Precioso. Si quereis visitar este Castillo, cercano a París podeis clicar en este enlace.




El detall de l'ocellet està fet amb la tècnica de l'embossing, vaig afegir-li un pop-up per donar-li efecte 3D.

El detalle del pajarito está hecho con la técnica del embossing, añadí un pop-up para darle efecto 3D.






Seulement je veux être avec toi, tu me faites rêver d'une manière speciale, je tombe d'amour.
*Per molts anys Toni !!!*

1 comentari:

  1. Hola guapa! m'ha encantat el el teu blog i aquesta pàgina en concret em sembla preciosa! Jo també tinc aquest segell que has utilitzat i m'encanta com l'has fet servir!
    També m'agrada molt el teu blog i el detall de possar una bona frase a sota de cada entrada...genial! Aniré seguint el teu blog i demà donaré records a l'Àurea de part teva, a veure si coincidim en un altre curs!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...