19.3.14

De nuevo por aquí....


Hola a tots i totes!

Us volia dir que torno a estar per aquí després d'una llarga absència obligada. I que estic molt contenta perquè, de mica en mica, torno a estar activa.

Em fa especial il.lusió compartir la meva tornada amb una alegria perquè a la Feria Scrap+ de Sitges (que se celebra els dies 28, 29 i 30 de març), presentaré una col.lecció de papers d'scrap dissenyada per mi, anomenada "Desde el corazón"

La presentació serà el dissabte 29 de març a les 18:00h a l'espai Fòrum+ de la Feria Scrap+.

No t'ho perdis perquè hi haurà algun detallet i un sorteig. :-)

(M'encantarà veure-us! En tinc moltes ganes!)

 
 ♥♥♥♥♥♥♥


¡Hola a todos y todas!

Os quería decir que vuelvo a estar por aquí después de una larga ausencia obligada. Y que estoy muy contenta porque, poco a poco, vuelvo a estar activa.

Me hace especial ilusión compartir mi retorno con una alegría porque en la Feria Scrap+ de Sitges (que se celebra los días 28, 29 y 30 de marzo), presentaré una colección de papeles de scrap diseñada por mi, titulada  "Desde el corazón". 

La presentación será el sábado 29 de marzo a las 18:00h en el espacio Fòrum+ de la Feria Scrap+.

No te lo pierdas porque habrá algun detallito y un sorteo. :-)

(¡Me encantará veros! ¡Tengo muchas ganas!)





 Desde el corazón... un beso!
Alícia



26 comentaris:

  1. Benvinguda, preciosa!! M'alegro molt de veure't una altra vegada pel blog, i espero poder donar-te una forta abraçada i petons a Sitges!! Els papers tenen molt bona pinta, segur que seran tot un èxit!! Petons.

    ResponElimina
  2. Gracies Maribel!!!!!! Quines ganes!!!! Un*

    ResponElimina
  3. ¡Qué bien que regreses al mundo blogueril! Se te echaba de menos, guapa. Esa colección de papeles me parece una preciosidad, eres una artista, así que te deseo todo lo mejor en esta aventura. Besos

    ResponElimina
  4. No puc veniiiiiir!
    Pero ho vull veure!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llastima no veuren's! Pero els veuras segur els papers! ;-)

      Elimina
  5. Com me n'alegro de trobar-te un altre cop activa. I tant que ens veurem a Sitges. I et farem una abraçada ben grossa! Per cert, els papers són hipermegapreciosos. Molts petonets

    ResponElimina
  6. Olé olé olé !!! Tota una alegria tornar a llegir-te al bloc i una gran emoció poder ser-hi a la presentació de la teva col.lecció !!! Només amb el que es veu.... ainss...T'he dit alguna vegada que la necessito ??????

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. jjajjajaj!! algun cop crec que sí que m'ho has dit! ;-)

      Elimina
  7. Quines ganes teníem de tornar a veure't per aquí! ole, ole i ole!
    Raquel, guarda'm lloc que jo no m'ho perdo!!
    Són maquíssims!
    Petons.

    ResponElimina
  8. Hola Alícia!! m'ha fet il.lusió veure't de nou per aquí; els papers els vaig veure al blog de la Raquel i són molt macos :-)

    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pilar! els papers que vas veure eren regal exclusiu per la Raquel. Aquests són una altra col.lecció impresa en paper. :-) Gracies!!!! un*

      Elimina
    2. Aishh!! doncs és cert, ara que he vist el comentari m'he adonat :-S però m'agraden igual, els del regal i la col.lecció impresa jajaj

      Una abraçada!!

      Elimina
  9. Quins papers més dolços!!!! Espero que ara et tinguem més sovint per aquí que enyorem els teus treballs (i jo a més les teves frases! :)). Petonets

    ResponElimina
  10. Benvingudaaaaaaa!!! encara no sé si podré estar a sitges, però en cas que sigui així espero veure't i poder tenir però JA els teus papers!

    ResponElimina
  11. La col.l·lecció és divina, m'encanta! Llàstima que no puc anar ala fira...

    ResponElimina
  12. Qué bueno volver a saber de ti!!! Qué lastima no estaré en Tarragona para poder acecarme. Te deseo lo mejor y qué buena pinta tienen esos papeles ;)

    ResponElimina
  13. Ben tornada!! I enhorabona per la teva col·lecció!! Potser ens trobarem; jo será al Sants Paperets... ;-o)

    ResponElimina
  14. Guauuuu, aquests papers són preciosos !!!... i disssenyats per tu...això és un tresor.
    M'alegro de retrobar-te de nou. Molta sort amb aquesta col.lecció, jo aniré a Sitges, espero veure't i fer-me amb aquests papers....

    ResponElimina
  15. Se ve una colección preciosa. Enhorabuena por este proyectoy encantada de volver a ver tus trabajos que me encantan. Un abrazo.

    ResponElimina
  16. Vaig comprar els teus papers a Sitges (al stand de Blokum). Són molt macos i molt dolços!!!. M'encanten!
    Petonets!

    Charo

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...