19.1.10

LA MEVA PRIMERA PÀGINA · MI PRIMERA PÁGINA

·····
Quan fa poc més d'un any vaig descobrir l'Scrapbook, també vaig trobar una pàgina on convocaven un concurs i m'hi vaig presentar. Tot i no resultar guanyadora, em van publicar la pàgina en la seva revista. Era la primera pàgina que realitzava, així que tot el que vaig utilitzar varen ser materials reciclats (com sempre!!!). Els protagonistes són els meus dos gossets!

Cuando hace poco más de un año descubrí el Scrapbook, también encontré una pàgina donde convocavan un concurso y me presenté. Aunque no resulté ganadora, me publicaron la página en su revista. Era mi primera página, así que todo lo que utilizé fue material reciclado (como siempre!!!). Los protagonistas són mis perritos!




2 comentaris:

  1. Ejem, ejem... no demanare drets d'imatge!! (jejeje). Realment et va quedar molt xulo!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...