20.2.10

LLIBRETA SCRAP · LIBRETA SCRAP

·····
Avui ja he pogut entregar la llibreta feta per encàrrec pel 18è aniversari d'una noia.

La base de la llibreta, i els separadors estan fets de cartró de caixes reciclades, la portada i contraportada són fulls de plàstic i acetat, la flor està realitzada amb fulls de papers de Llibres comptables que eren per llençar, algunes de les cintes emprades les he recopilat de les etiquetes de quan compres una peça de roba, les lletres són dels "xinos"!!!, he aprofitat que he après a fer ganxet per a fer alguns detalls.


El segell utilitzat (descriu la paraula Art), és un dels meus preferits, però com que no el tinc, m'el va deixar l'Alex!



La flor està feta amb papers que eren per llençar, però els hi he aplicat dos colors de les tintes de pulveritzar, afegint llana de color fucsia, grapes de color blau i un brad al centre de color turquesa.


He utilizat la Crop-a-dile per als forats per passar els enquadernadors.




I aquest és un embellidor 100% reciclat. Està fet amb 3 taps de plàstic fosos. En la pròxima entrada, us mostraré un tutorial per fer coses interessants aprofitant els taps dels tetrabriks de llet, botons de plàstic, canyes de plàstic, etc.



El cordill està fet amb 2 tipus de llana, entrellaçades amb ganxet. La papallona és de feltre, i també he enganxat paper de seda, i he cosit l'interior de la flor amb fil de color blanc.








La plantilla de la flor, és una que venen a Ikea, però que és per decorar els pastissos! però jo ho faig servir per tot!



Espero que us agradi i us espero per ensenyar-vos el meu primer tutorial!!!

2 comentaris:

  1. Com m'agrada nena i més tens grans ideas amb el reciclatge, estas ven aplicada eeeh!!
    A mi tambe m'agrada el segell d'Art de l'Alex que per cert ja le trobat per poder-ho comprar, si ens anime un dia podem fer comanda totes plegades!!

    Bé, em de quedar fer scrap oi? ja tinc ganes!

    Petons!!

    ResponElimina
  2. Ei Alícia!!!!

    Segon intent... ja t'explicaré que aquí quedarà com molt cutre!!! jajajajjja!!!!
    Q xulo l'album de records que t'has fet. I el Polux genial i la novieta del Xolí preciosa. Tinc dos peces teves a casa meva!!!!!!!!! L'anell de la mort i l'agulla!!!! Potser que no m'ho posi més que això quan seràs famosa valdra una pasta!!!!

    Apa a fins aviat!!!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...