23.2.10

LLIBRETA PER AMIGA INVISIBLE · LIBRETA PARA AMIGA INVISIBLE

·····
Després de gairebé 2 mesos per fi penjo un encàrrec que era per fer un regal d'amic invisible!!!! Per la Dolors!  És una llibreta on la portada i contraportada estan fetes amb fotocopies amb paper acetat d'un plànol. He aplicat unes quantes cintes (algunes reciclades!)  i moltes coses més!!! La cinta de pompons blau cel les vaig comprar perque em tenen enamorada!!!

Después de casi 2 meses, porfin cuelgo un encargo que era para hacer un regalo de amigo invisible!!!! Para Dolors! Es una libreta que la portada y contraportada estan hechas con fotocopias de papel acetato de un plano. He aplicado unas cuantas cintas (algunas recicladas!) y un montón de cosas más!!! La cinta de pompones azul cielo las compré porque me tienen enamorada!!!



"Yo nunca pienso en el futuro; llega demasiado aprisa"
Albert Einstein

1 comentari:

  1. Hola Alícia!!!!! quina cucada de regal!!!!!!! molt xulo!!!!!!! aissssssssss tenies que haver-te apuntat al meu intercanvi!!!!!!!!!!!! aisssssssssssss!!!!!
    Gràcies pels teus comentaris, el dia que ens trobem serà ja com si ens coneguessim de fa molts anys, jejejejejee
    Comentar també que la Monica Palomero farà un curs a Cromatismes "libro alterado" al 20 de març... jo le tingut a les meves mans i es INCREIBLEEEEE! animat, va! i així ens coneixerem i ja veuràs com serà una experiencia SUUPER ENRIQUIDORA!!!!!!!!
    petonets xoxo

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...