29.7.10

A LA BÚSTIA... / EN MI BUZÓN...

Uau! avui  he obert la bústia i quina sorpresa trobar-me una postal feta amb la tècnica del Decollage!!! sí sí, me l'ha enviat la Belén de http://imaginaparaules.blogspot.com/ i m'ha fet molta il.lusió! moltes gràcies!!!  (de tant en tant està bé rebre alguna cosa que no sigui una factura, no?)

Uau! hoy he abierto el buzón y cuál sorpresa encontrarme una postal hecha con la técnica del Decollage!!! sí, sí, me la ha enviado Belén de http://imaginaparaules.blogspot.com/ y me ha hecho mucha ilusión! muchas grácias!!! (de vez en cuando está bien recibir alguna cosa que no sea una factura, no?)


El destino es el que baraja las cartas,
pero nosotros somos los que jugamos
William Shakespeare

3 comentaris:

  1. és xulíssima! Caram amb la Belén!!!! se li dóna d'allò més bé aquesta tècnica!!!!!!!!!! ohhhh!

    ResponElimina
  2. Sí que se le da bien, sí... ¡Y pensar que, como a mí, al principio no le gustaba! (^^)
    Un besazo, Alicia y ¡Sigamos alegrando los buzones! ♥

    ResponElimina
  3. OK! la noia s'ha lluit, o això o ens vol donar molta enveja perque ho fa realment FANTÀSTIC!!!
    quina il.lusió no rebre només factures!!!! ole, ole i ole!
    Petonets xoxo

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...