15.7.10

Mini-àlbum Dolça- Mini-álbum Dolça

Ja ho sabeu (suposo que per una de les ATC últimes) que vaig anar de bateig de la nena Dolça.
I per aquest dia tan especial, li vaig fer el detallet d'aquest mini-àlbum, amb la intenció de que els seus pares hi posin "4" fotografies... 

Ya lo debeis saber (supongo que por una mis ATC últimas) que fuí al bautizo de la niña Dolça.
Y para ese día tan especial, le hice el detallito de este mini-álbum, con la intención de que sus padres le pongan "4" fotografías...







(ah! dir que la inspiració em va venir, després de passejar-me pel blog de la Raquel!)
(ah!decir que la inspiración me vino, después de pasearme por el blog de Raquel!)


La vida merece ser vivida con todo entusiasmo y alegría.
 Es el don más precioso que poseemos
Rabindranath Tagore

12 comentaris:

  1. Oh!!! això sí que és un mini dolç!!! m'encanten els papers que has fet servir i la combinació de colors!!!!!
    ptns!

    ResponElimina
  2. Qué mini más bonito, te ha quedado precioso

    ResponElimina
  3. és moníssim! ha quedat molt tendre... i dolç!

    ResponElimina
  4. T'ha quedat precios i molt i molt dolç !!!! I encantada jo d'haver obert la porta a la teva inspiració.

    Segur que els pares van quedar encantadíssims

    Petonets,

    ResponElimina
  5. Doncs com diu el mini moooolt dolç. Els papers una cucada.
    Petons

    ResponElimina
  6. Qué preciosidad de mini, se ve muuuuy delicado y tierno! Seguro que les encantará :)

    ResponElimina
  7. ¡Qué bonito te ha quedado Alicia! Seguro que quedaron encantados con el mini.
    Un besazo ♥ ♥

    ResponElimina
  8. Quina coseta més dolça!!!!!!!!!!!!!!!!! una cucada de regalet! per cert, l'ATC t'ha quedat molt bé! Et trobarem a faltar als tallers...
    petonets xoxo

    ResponElimina
  9. Realment el que em deies dels papers és totalment cert... t'ha quedat de conya!! quina bona combinació! un petonet wapa!!

    ResponElimina
  10. Alícia... és preciós!!!!!!!!!! q maaaaaacooo!!! de veritat! és molt tendre, molt dolç... segur q als pares els ha encantat! els papers són una passada!

    ResponElimina
  11. Hola , soc la mare de la Dolça , i si ens va encantar !!!!!! molts dies li ensenyo a la Dolça i m'invento un conte en cada pàgina, queda bocabadada mirant els papers i ho vol tocar, no la deixo perque vull que quan sigui gran tingui aquest bon record de la meva amiga !
    Un petó

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...