16.11.11

Després de Creativa


I després d’haver estat tots aquests dies a l’stand de Toga de la Fira Creativa celebrada a l'Hospitalet de Llobregat, d’haver pogut veure a moltes amigues scraperes, posar cara a alguns blogs que segueixo, compartir rialles al sopar organitzat pel bon Equip que formem Fem Scrap i haber experimentat un munt de coses noves, m’he posat a fer cosetes de feltre, roba, botons de resina…per la decoració de l’arbre, per fer petits detalls i per passar-m’ho bé!


Y después de haber estado todos estos dias en el stand de Toga de la Feria Creativa celebrada en Hospitalet de Llobregat, de haber podido ver muchas amigas scraperas, poner cara a algunos blogs que sigo, compartir risas en la cena organizada por el buen Equipo que formamos Fem Scrap y haber experimentado un monton de cosas nuevas, me he puesto a hacer cositas de fieltro, tela, botones de resina... para la decoración del árbol, para hacer pequeños detalles y pasarmelo bien!





"Comúnmente sólo apreciamos el valor de una cosa después de haberla perdido."
Arthur Schopenhauer



13 comentaris:

  1. M'encanten aquestes coses que fas!!!el botó de cor...guauuu!!em va encantar coneixet, encara que va ser ràpid ràpid!!!petonets

    ResponElimina
  2. Como siempre .... Un botón precioso. ¡Y la frase muy cierta!. Petonets

    ResponElimina
  3. q maco tot, Alícia!! cada dia fas coses més xules!!!!!

    ResponElimina
  4. ohhhhhhhhhhhhh quin cor més maco!!!

    ResponElimina
  5. Un detall molt bonic, el cor és preciós. Un petó.

    ResponElimina
  6. Os oigo hablar de Creativa y no sabes la envidia que me dais. El adorno me encanta.Bss

    ResponElimina
  7. Quina cucada !!! M'encanta és preciós !!!

    Petonets,

    ResponElimina
  8. Ummmm!!! resina con forma de corazón.... bonito adorno. Saludos

    ResponElimina
  9. Preciós!!! I jo no en tinc cap de les teves peces!!! (ho "pilles?", je, je)
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  10. Preciós Alícia, a mi també em va encantar saludar-te.
    Petonets

    ResponElimina
  11. De ben segur que serà un dels arbres més macos que hauràs decorat, perquè amb aquestes preciositats no hi ha dubte!! Muacks!!!

    ResponElimina
  12. Un botón corazón flor precioso!!!!
    Me alegré de verte el sábado, gracias por todo. Un beso

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...