27.12.11

Pot reciclat amb Washi Tape


Aquest mes he tingut la sort d'assistir a un taller que oferia All Washi Tape. D'entre moltes coses que vaig decorar, una d'elles va ser un pot que jo vaig endur-me de casa per donar-li nova vida. Aquest, en concret, era de melmelada, i únicament posant Washi Tape estampat, per davant, per darrera, a la tapa i un cordillet amb unes mini-banderoles, em va enamorar el resultat!

 Ja sabeu doncs, a reciclar!

Este mes he tenido la suerte de asistir a un taller ofrecido por All Washi Tape. De entre muchas cosas que decoré, una de ellas fue un pote que jo me llevé de casa para darle una nueva vida. Este, en concreto, era de mermelada, y únicamente poniendo Washi Tape estampado, por delante, por detrás, en la tapa y un cordel con unas mini-banderolas, me enamoró el resultado!


¡Ya sabeis pues, a reciclar!




 


"No vale la pena llegar a la meta si uno no goza del viaje."

Roger Martínez González



3 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...